Thursday, July 24, 2008

jom ronda melaka

Salam..

Korang dh jln-jln 1 melaka blum?? klu dh, bgus.. klu sape-sape yg blum pegi, korang rugi sangat.. kat melake ni banyak sangat tmpt menarik. Negeri Melaka sememangnya dikenali sebagai salah sebuah destinasi pelancongan yang terunggul di Malaysia. Negeri Melaka begitu kaya dengan warisan budayanya yang tersendiri, tempat-tempat bersejarah untuk dilawati dan pastinya untuk makanannya yang begitu enak dan unik yang disumbangkan oleh kepelbagaian budaya yang menetap di sini.

Slogan Melaka “Melawat Melaka Bersejarah Bererti Melawat Malaysia” secara ringkas sudah dapat memberi gambaran apa yang dapat disajikan kepada pelancong oleh penduduk berbilang kaum di sini. Kelainan ini meletakkan Negeri Melaka sebagai salah sebuah destinasi pelancong yang terbilang di rantau Asia.

Banyak sgt tmpt-tmpt menarik yg boleh di lwat klu korang datang kat Melaka ni. Utk dptkn maklumat lbh lanjut tntg Melaka, korang boleh klik kat sini. Byk informasi tntg Melaka bleh dpt. Tntg tmpt sejarah, budaya org Melaka, tmpt membeli belah, tmpt makan dan byk lagi lah.. Sure korang enjoy klu pegi jln-jln kat melaka ni...

No comments: